Program po uruchomieniu wyświetla  dwa panele

  • Lewy - zawierający listę zdefiniowanych grup zadań możliwych do wykonania
  • Prawy - zawierający zestawienie z podsumowaniem wykonanych zadań


Nad lewym panelem dostępne są przyciski do zarządzania definicjami grup zadań:


W menu kontekstowym lewego panelu dostępne są opcje:


UWAGA! Należy pamiętać, aby po każdej zmianie w ustawieniach grupy skorzystać z przycisku "Zapisz". Jeżeli przycisk ten nie zostanie wciśnięty, zmiany nie zostaną zapisane i nie będą widoczne po ponownym otwarciu aplikacji.


Nad prawym panelem z listą podsumowań dostępne są przyciski:

  • Wyświetl - wyświetla zapisane podsumowania dla wybranej grupy zadań w lewym panelu
  • Usuń - usuwa wszystkie wpisy z podsumowaniami


Dane w prawym panelu nie odświeżają się samoczynnie po zmianie wyboru grupy zadań, lista zostanie odświeżona dopiero po naciśnięciu przycisku "Wyświetl".