Okno modułu
Program po uruchomieniu wyświetla dwa panele
- Lewy - zawierający listę zdefiniowanych grup zadań możliwych do wykonania
- Prawy - zawierający zestawienie z podsumowaniem wykonanych zadań
Nad lewym panelem dostępne są przyciski do zarządzania definicjami grup zadań:
- Dodaj - uruchamia dodawanie nowej grupy zadań (Okno edycji definicji wydruku )
- Edytuj - uruchamia edycję zapisanej grupy zadań (Okno edycji definicji wydruku )
- Usuń - usuwa zaznaczoną grupę zadań
- Zapisz - zapisuje zdefiniowane grupy zadań do bazy programu
W menu kontekstowym lewego panelu dostępne są opcje:
- Wykonaj teraz - uruchamia zadania zdefiniowane w grupie
- Dodaj nową grupę - uruchamia dodawanie nowej grupy (Okno edycji definicji wydruku)
- Edytuj grupę - uruchamia edycję zapisanej grupy (Okno edycji definicji wydruku)
- Usuń grupę - usuwa wybraną grupę
UWAGA! Należy pamiętać, aby po każdej zmianie w ustawieniach grupy skorzystać z przycisku "Zapisz". Jeżeli przycisk ten nie zostanie wciśnięty, zmiany nie zostaną zapisane i nie będą widoczne po ponownym otwarciu aplikacji.
Nad prawym panelem z listą podsumowań dostępne są przyciski:
- Wyświetl - wyświetla zapisane podsumowania dla wybranej grupy zadań w lewym panelu
- Usuń - usuwa wszystkie wpisy z podsumowaniami
Dane w prawym panelu nie odświeżają się samoczynnie po zmianie wyboru grupy zadań, lista zostanie odświeżona dopiero po naciśnięciu przycisku "Wyświetl".