Operacja pozwalająca na wyświetlenie dodatkowego okna, pozwalającego na wprowadzenie uwag lub liczy brakujących towarów.

Okno to jest wykorzystywane w przypadku gdy nie udało się skompletować zamówienia w całości.



  • Niepowodzenie zatrzymuje proces - po zaznaczeniu anulowanie przez użytkownika przerywa cały proces
  • Obsługa - rodzaj obsługi przy operacji wykonywanej na wielu dokumentach
    • Pojedyncze - dla każdego dokumentu będzie wyświetlane osobne okno
    • Grupowa - zostanie wyświetlone jedno okno dla wszystkich dokumentów
  • Nazwa - nazwa własna do użytku przez użytkownika
  • Ustawiaj stan początkowy dla pozycji - opcja pozwalająca na uzupełnienie stanu początkowego dla wszystkich pozycji z okna (aby operator nie musiał tego robić ręcznie)
    • Stan - wybór stanu, który ma być przypisany dla wszystkich pozycji



Okno rejestracji pozycji:



Operator wprowadza brakujące ilości, uwagi do pozycji i zatwierdza pozycje.