Operacje
Okno pozwalające na konfigurowanie operacji wykonywanych przed lub po zmianą statusu dokumentu.
Dla każdego statusu dostępnego w programie można przypisać dowolną liczbę operacji w różnych zestawieniach.
Tak aby dostosować proces pod swoje potrzeby.
W trakcie wykonywania operacji wywoływane są także akcje w Subiekcie GT (patrz: Akcje dla statusu).
Operacje dostępne do wykonania przed zmianą statusu:
- ZapytajOUzytkownikaModyfikujacegoIPrzypisanego - wyświetlenie okna do potwierdzenia użytkownika realizującego operację
- OtworzOknoRejestracjiStanuPozycji - wyświetlenie okna pozwalającego na dodanie uwago do pozycji lub zgłoszenia braku
Operacja możliwe do wykonania po zmianie statusu:
- WyslijPowiadomienie - wysłanie powiadomienia e-mail z listą pozycji
- WyslijPowiadomienie - uruchamia wysłanie powiadomienia e-mail wg. zdefiniowanego szablonu w module POWIADOMIENIA
- RejestracjaListyMagazynowej - przypisanie unikalnego numeru dla drukowanej listy magazynowej
- WydrukListyMagazynowej - uruchomienie wydruku listy magazynowej (analogicznie jak wydruk z panelu głównego - wydruk zestawienia towarów z prawego panelu okna)
- WydrukWlasny - uruchomienie wydruku dedykowanego zestawienia (wg. Definicje wydruku)
Aby dodać nową operację:
- Z listy STATUSY wybieramy status dla którego chcemy dodać operację
- Wybieramy sekcję operacji wykonywanych przed albo po zmianie statusu
- Z listy rozwijanej zawierającej nazwy operacji wybieramy operację, którą chcemy dodać
- Klikamy przycisk Dodaj - na liście zdefiniowanych operacji pojawi się nowy wpis
- Zaznaczamy dodany wpis
- Konfigurujemy operację w panelu po prawej stronie
- zapisujemy zmiany.
Aby usunąć operację:
- Z listy STATUSY wybieramy status dla którego chcemy usunąć operację
- Zaznaczamy operację którą chcemy usunąć
- Klikamy przycisk Usuń
- Zapisujemy zmiany