Okno pozwalające na konfigurowanie operacji wykonywanych przed lub po zmianą statusu dokumentu.

Dla każdego statusu dostępnego w programie można przypisać dowolną liczbę operacji w różnych zestawieniach.

Tak aby dostosować proces pod swoje potrzeby.


W trakcie wykonywania operacji wywoływane są także akcje w Subiekcie GT (patrz: Akcje dla statusu).



Operacje dostępne do wykonania przed zmianą statusu:


Operacja możliwe do wykonania po zmianie statusu:

  1. WyslijPowiadomienie - wysłanie powiadomienia e-mail z listą pozycji
  2. WyslijPowiadomienie - uruchamia wysłanie powiadomienia e-mail wg. zdefiniowanego szablonu w module POWIADOMIENIA
  3. RejestracjaListyMagazynowej - przypisanie unikalnego numeru dla drukowanej listy magazynowej
  4. WydrukListyMagazynowej - uruchomienie wydruku listy magazynowej (analogicznie jak wydruk z panelu głównego - wydruk zestawienia towarów z prawego panelu okna)
  5. WydrukWlasny - uruchomienie wydruku dedykowanego zestawienia (wg. Definicje wydruku)



Aby dodać nową operację:

  1. Z listy STATUSY wybieramy status dla którego chcemy dodać operację
  2. Wybieramy sekcję operacji wykonywanych przed albo po zmianie statusu
  3. Z listy rozwijanej zawierającej nazwy operacji wybieramy operację, którą chcemy dodać
  4. Klikamy przycisk Dodaj - na liście zdefiniowanych operacji pojawi się nowy wpis
  5. Zaznaczamy dodany wpis
  6. Konfigurujemy operację w panelu po prawej stronie
  7. zapisujemy zmiany.


Aby usunąć operację:

  1. Z listy STATUSY wybieramy status dla którego chcemy usunąć operację
  2. Zaznaczamy operację którą chcemy usunąć
  3. Klikamy przycisk Usuń
  4. Zapisujemy zmiany