Okno pozwalające na zarządzanie definicjami wydruków własnych (dostosowywanych do potrzeb użytkownika).

Definicje wydruku używane są w operacji WydrukWlasny.


  • Wyświetl - wyświetla zapisane definicje raportów
  • Dodaj - uruchamia okno dodawania nowej definicji raportu (Okno edycji definicji wydruku)
  • Eksportuj - eksportuje zapisaną (wybraną) definicję wydruku do pliku
  • Edytuj - uruchamia edycję wybranej definicji wydruku (Okno edycji definicji wydruku)
  • Usuń - usuwa zaznaczoną definicję wydruku z bazy programu




Dodanie nowej definicji wydruku


  1. Kliknij w przycisk dodawania nowej definicji raportu
  2. W oknie edycji definicji uzupełnij parametry raportu:
    1. pola ID oraz ID RAPORTU są polami systemowymi – zignoruj je
    2. w polu NAZWA wpisz nazwę swojego raportu (dowolna nazwa, którą będziesz jednoznacznie kojarzył podczas dalszego korzystania)
    3. w polu ŹRÓDŁO DANYCH wybierz program, który zasili nasz moduł danymi (SubiektGt)
    4. w polu RODZAJ RAPORTU wybierz Magazyn
    5. w polu FORMAT RAPORTU wybierz PlikRRepx
    6. w polu KONTEKST WYKONANIA RAPORTU wybierz jedną z opcji (otrzymując od nas raporty, ich kontekst podamy Ci przekazując raport)
    7. w polu RAPORT zapisze się Twój raport – pozostaw puste
    8. przycisk IMPORT – kliknij go i wybierz dostarczony przez nas raport z dysku
    9. Zapisz zmiany, okno zostanie zamknięte.
  3. Uruchom wyświetlenie zapisanych raportów i sprawdź czy raport został dodany