Definicje wydruku
Okno pozwalające na zarządzanie definicjami wydruków własnych (dostosowywanych do potrzeb użytkownika).
Definicje wydruku używane są w operacji WydrukWlasny.
- Wyświetl - wyświetla zapisane definicje raportów
- Dodaj - uruchamia okno dodawania nowej definicji raportu (Okno edycji definicji wydruku)
- Eksportuj - eksportuje zapisaną (wybraną) definicję wydruku do pliku
- Edytuj - uruchamia edycję wybranej definicji wydruku (Okno edycji definicji wydruku)
- Usuń - usuwa zaznaczoną definicję wydruku z bazy programu
Dodanie nowej definicji wydruku
- Kliknij w przycisk dodawania nowej definicji raportu
- W oknie edycji definicji uzupełnij parametry raportu:
- pola ID oraz ID RAPORTU są polami systemowymi – zignoruj je
- w polu NAZWA wpisz nazwę swojego raportu (dowolna nazwa, którą będziesz jednoznacznie kojarzył podczas dalszego korzystania)
- w polu ŹRÓDŁO DANYCH wybierz program, który zasili nasz moduł danymi (SubiektGt)
- w polu RODZAJ RAPORTU wybierz Magazyn
- w polu FORMAT RAPORTU wybierz PlikRRepx
- w polu KONTEKST WYKONANIA RAPORTU wybierz jedną z opcji (otrzymując od nas raporty, ich kontekst podamy Ci przekazując raport)
- w polu RAPORT zapisze się Twój raport – pozostaw puste
- przycisk IMPORT – kliknij go i wybierz dostarczony przez nas raport z dysku
- Zapisz zmiany, okno zostanie zamknięte.
- Uruchom wyświetlenie zapisanych raportów i sprawdź czy raport został dodany