Rozliczenie rozrachunków w Subiekt GT:

  1. Przechodzimy do zakładki SUBIEKT GT POBRANIA
  2. Ustawiamy odpowiednie filtry (data, magazyn) i klikamy POBIERZ
  3. Na liście dokumentów pojawią się wszystkie rozrachunki z zadanego okresu. Rozrachunki oznaczone są następującymi statusami:
    1. Do rozliczenia - kwota należności w Subiekcie GT jest taka sama jak suma zarejestrowanych wpłat w ramach PP
    2. Rozliczono -  kwota należności w Subiekcie GT jest równa zero
    3. Rozbieżność -  kwota należności w Subiekcie GT jest różna od sumy zarejestrowanych wpłat w do listu zarejestrowanych w ProstejPaczce
  4. Wybieramy rachunek bankowy który ma być używany do rejestracji wpłat
  5. Zaznaczamy rozrachunki, które chcemy rozliczyć (samo zestawienie może być konfigurowane: Zarządzanie zestawieniami)
  6. Klikamy przycisk „ROZLICZ”
  7. Dokumenty, które powinny zostać rozliczone zmieniają status na Rozliczono
  8. W Subiekcie wyzerowany zostaje rozrachunek - zarejestrowana zostaje wpłata na kwotę rozliczonego pobrania w ramach ProstejPaczki


Zabezpieczenia


Zalecane jest wprowadzenie zabezpieczenia przed przypadkowym rozliczeniem wszystkich rozrachunków:


  1. Przygotowanie filtrów na zestawieniu aby wyświetlały się tylko poprawne rozrachunki do rozliczenia. Opis możliwości zestawienia został opisane w instrukcji zarządzania zestawieniami



  1. Zmniejszenie uprawnień zalogowanego użytkownika aby nie miał możliwości rozliczania innych pozycji niż "Do rozliczenia". Uprawnieniami możemy doprowadzić do sytuacji że użytkownik nie będzie miał możliwości rozliczenia rozrachunku ze statusem "Rozbieżność" albo "Rozliczono". Uprawnienia można nadawać w module ADMINISTRACJA - Grupy uprawnień.