Okno pozwalające na określenie pola własnego dla poszczególnych typów dokumentów.
Okno jest wykorzystywane do definiowania pól własnych w których PP będzie zapisywać dane, jak i tych pól z których PP będzie odczytywać dane.

W przypadku gdy w ramach PP obsługiwane jest kilka typów dokumentów (np. ZK i FS) to należy zdefiniować pola dla odpowiednich grupy.


  • Typ dok.- lista rozwijana zawierająca grupy dokumentów z których mogą być pobierane dane w PP
    • Dokumenty sprzedaży - grupa dokumentów sprzedaży (np. PI, PA, FS)
    • Wydania zewnętrzne - grupa wydań magazynowych (np. WZ)
    • Zamówienia klienta - np. ZK
  • Pole - lista zdefiniowanych w Subiekcie nexo pól własnych dla wybranej grupy
  • Dodaj - przycisk dodawania nowego pola własnego



Dodawanie pola

  1. Wybieramy grupę dokumentów z listy "TYP DOK."
  2. Wybieramy pole własne z listy "POLE"
  3. Klikamy przycisk DODAJ - wybrane pole pojawia się na liście zdefiniowanych pól


Usuwanie pola z listy

  1. Zaznaczamy pole na liście zdefiniowanych pól
  2. Klikamy przycisk "USUŃ POLE" - pole zostanie usunięte z listy