Zaawansowany zapis do pól własnych
Okno pozwala na konfigurację informacji zapisywanych do pól własnych dokumentu.
Zapis może być wykonywany do jednego lub wielu pól.
Zakres informacji zależny jest od kontekstu w którym jest używany.
Aby dodać zapisywanie informacji:
- Z listy rozwijanej wybieramy rodzaj zapisywanej informacji
- Klikamy przycisk DODAJ - na liście poniżej zostanie dodana nowa pozycja
- Klikamy na nowej pozycji
- Opcjonalnie wpisujemy prefix i sufix (wartości które będą zapisane przez i po wprowadzonej wartości) - te pola mogą być używane do rozdzielenia wartości, gdy zapis jest realizowany do jednego pola
- Klikamy przycisk Konfiguracja pól - w otwartym oknie wskazujemy pola do których mają być zapisywane informacje.
- Zapisujemy przyciskiem ZAPISZ
Aby zmienić kolejność zapisywanych informacji:
- Klikamy na informacji którą chcemy przenieść
- Używamy przycisku WYŻEJ/NIŻEJ aby przenieść pozycję o pożądane miejsce
- Zapisujemy przyciskiem ZAPISZ
Aby usunąć zapisywanie danej informacji:
- Zaznaczamy informację na liście
- Klikamy przycisk USUŃ
- Zapisujemy przyciskiem ZAPISZ