Okno pozwalające na określenie pola własnego V2 dla poszczególnych typów dokumentów.
Okno jest wykorzystywane do definiowania pól własnych, w których PP będzie zapisywać dane, jak i tych pól, z których PP będzie odczytywać dane.

W przypadku gdy w ramach PP obsługiwane jest kilka typów dokumentów (np. ZK i FS), należy zdefiniować pola dla odpowiednich grup.


  • Typ dok.- lista rozwijana zawierająca grupy dokumentów, z których mogą być pobierane dane w PP
    • Dokumenty sprzedaży - grupa dokumentów sprzedaży (np. PI, PA, FS)
    • Wydania zewnętrzne - grupa wydań magazynowych (np. WZ)
    • Zamówienia klienta - np. ZK
    • Rozchód wewnętrzny (RW)
  • Pole - lista zdefiniowanych w Subiekcie nexo pól własnych dla wybranej grupy dokumentów. Lista pól może nie zawierać wszystkich zdefiniowanych pól w Subiekcie nexo, zawartość pól jest filtrowana w zależności od kontekstu użycia (aby nie pokazywać pól słownikowych dla funkcji zapisywania numeru listu przewozowego)
  • Dodaj - przycisk dodawania nowego pola własnego




Dodawanie pola

  1. Wybieramy grupę dokumentów z listy "TYP DOK."
  2. Wybieramy pole własne z listy "POLE"
  3. Klikamy przycisk DODAJ - wybrane pole pojawia się na liście zdefiniowanych pól


Usuwanie pola z listy

  1. Zaznaczamy pole na liście zdefiniowanych pól
  2. Klikamy przycisk "USUŃ POLE" - pole zostanie usunięte z listy